Prejsť na hlavný obsah
Publikácie
Logopaedica 1(21)2019
Obsah
- Význam terapie zajakavosti u detí v predškolskom a mladšom školskom veku (Mocsári)
- Intervenčné prístupy zamerané na porozumenie na úrovni viet (Valečíková)
- Efektivita terapie naratívnych schopností detí s vývinovou jazykovou poruchou v predškolskom a mladšom školskom veku (Nemcová)
- Interaktívne čítanie ako metóda učenia nových slov u detí s vývinovou jazykovou poruchou (Horská)
- Efektivita terapie afázie (Kevická)
- Jazykové deficity v orálnom diskurze pacientov s neurogénnymi poruchami komunikácie (Kevická)
- Kohézia a koherencia ústnych prejavov pacientov s Parkinsonovou chorobou (Horváthová)
- Analýza výkonov intaktnej a klinickej dospelej populácie v autorizovanom sémantickom teste (Gavalerovám Hladká)