Prejsť na hlavný obsah
Publikácie
Logopaedica 1(21)2019 a 2(21)2019
Logopaedica 1(21)2019
- Význam terapie zajakavosti u detí v predškolskom a mladšom školskom veku (Mocsári)
- Intervenčné prístupy zamerané na porozumenie na úrovni viet (Valečíková)
- Efektivita terapie naratívnych schopností detí s vývinovou jazykovou poruchou v predškolskom a mladšom školskom veku (Nemcová)
- Interaktívne čítanie ako metóda učenia nových slov u detí s vývinovou jazykovou poruchou (Horská)
- Efektivita terapie afázie (Kevická)
- Jazykové deficity v orálnom diskurze pacientov s neurogénnymi poruchami komunikácie (Kevická)
- Kohézia a koherencia ústnych prejavov pacientov s Parkinsonovou chorobou (Horváthová)
- Analýza výkonov intaktnej a klinickej dospelej populácie v autorizovanom sémantickom teste (Gavalerovám Hladká)
Logopaedica 2(21)2019
- Aktuálny pohľad na Parkinsonovu chorobu (Straka, Kušnírová, Valkovič)
- Efekt hlbokej mozgovej stimulácie na reč pacientov s Parkinsonovou chorobou (Košutzká, Kavuľová, Kušnírová)
- Intenzívna hlasová terapia LeeSilvermana Voice Treatment – prvé klinické skúsenosti (Gavalerová)
- Faktory ovplyvňujúce zrozumiteľnosť reči u pacientov s Parkinsonovou chorobou (Vigodová, Mičianová, Egryová, Kušnírová, Straka, Cséfalvay)
- Rozprávanie príbehu u slovensky hovoriacich pacientov s Parkinsonovou chorobou (Marková, Kevická, Kušnírová, Straka, Egryová)
- Efektivita terapie dyslexie a model štruktúrovanej gramotnosti (Zubáková)