Publikácie

Logopaedica 1(21)2019 a 2(21)2019

15 €

Logopaedica 1(21)2019

  • Význam terapie zajakavosti u detí v predškolskom a mladšom školskom veku (Mocsári)
  • Intervenčné prístupy zamerané na porozumenie na úrovni viet (Valečíková)
  • Efektivita terapie naratívnych schopností detí s vývinovou jazykovou poruchou v predškolskom a mladšom školskom veku (Nemcová)
  • Interaktívne čítanie ako metóda učenia nových slov u detí s vývinovou jazykovou poruchou (Horská)
  • Efektivita terapie afázie (Kevická)
  • Jazykové deficity v orálnom diskurze pacientov s neurogénnymi poruchami komunikácie (Kevická)
  • Kohézia a koherencia ústnych prejavov pacientov s Parkinsonovou chorobou (Horváthová)
  • Analýza výkonov intaktnej a klinickej dospelej populácie v autorizovanom sémantickom teste (Gavalerovám Hladká)

Logopaedica 2(21)2019

  • Aktuálny pohľad na Parkinsonovu chorobu (Straka, Kušnírová, Valkovič)
  • Efekt hlbokej mozgovej stimulácie na reč pacientov s Parkinsonovou chorobou (Košutzká, Kavuľová, Kušnírová)
  • Intenzívna hlasová terapia LeeSilvermana Voice Treatment – prvé klinické skúsenosti (Gavalerová)
  • Faktory ovplyvňujúce zrozumiteľnosť reči u pacientov s Parkinsonovou chorobou (Vigodová, Mičianová, Egryová, Kušnírová, Straka, Cséfalvay)
  • Rozprávanie príbehu u slovensky hovoriacich pacientov s Parkinsonovou chorobou (Marková, Kevická, Kušnírová, Straka, Egryová)
  • Efektivita terapie dyslexie a model štruktúrovanej gramotnosti (Zubáková)